måndag 30 september 2013

Sent ute!

Det har varit några bråda dagar eftersom jag varit på syfestivalen i Borås 4 dagar. Men det har varit väldigt skoj och jag har träffat många bekanta. På fredag reser jag till Danmark för stickträff och är hemma igen sent söndagkväll. Därför tycker jag att det blir bra att bilder på  septemberFO, oktoberUfo ,3:dje kvartalsFO och 4:ekvartalsUo är publicerade senast 7 oktober.

Och nu måste jag gnälla!

13 september skickade jag mail till augusti månads sponsorer
Ulla-Britt och Janne där jag bad att de skulle skicka vinsterna till mig, så att jag kunde vidarebefordra dem. Dessutom står det ju på bloggen vilka som är sponsorer. Ännu har jag inte hört något!
Senast onsdag 2 oktober måste jag ha vinsterna eftersom 1 ska följa med till Danmark. Annars utesluts ni direkt! Tyvärr hårda bud.

Och med anledning av detta ber jag alla er som INTE ännu har sponsrat att skicka "vinsterna" till mig, så skickar jag vidare efter dragningarna. Senast 10 oktober vill jag ha dessa annars utesluts ni. Den som är både månads- och kvartalsdeltagare ska skicka 2 vinster. Glöm inte att skicka med en lapp med givarens namn. Sänd ett mail till siding47@gmail.com så får ni min adress.

Med dagens post kom presenten från Janne! Tack!
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.