söndag 7 juli 2013

Vinnare!!!

Som vanligt tar jag hjälp av Vaaksalaskolans slumptalsgenerator
 för att få fram vinnaren.
I juni var det Karolina och Missen som var klara med sina UFOn.
 
Och tro det eller ej så vann MISSEN (tredje gången iår!).
 
Du vinner ett fint bokmärke från Pärldrömmar.
 
Jag tar med det till fotbollsmatchen!
 
Fem stycken har blivit färdiga med sina "Kvartal2-ufon" och
här hade
 
EVA I STÄKET
 
turen att vinna garn som Kine har skänkt.
Jag tar med det när vi ses i Stockholm i augusti.
 
GRATTIS till er bägge två.
 
Nu hoppas jag att ingen tror att jag fuskar
och drar vinnare som jag känner eller ska träffa.
Jag håller mig till slumptalsgeneratorns "beslut"!
 
Och till er alla säger jag
 
LYCKA TILL MED JULIS OCH DET TREDJE KVARTALETS UFON.


2 kommentarer:

  1. Tur jag har! Tack det blir kul att träffas snart/ Marie

    SvaraRadera
  2. Tack för garnet! I dag blev det levererat.

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.