onsdag 31 juli 2013

Oj redan siste juli

Det fina vädret här i Varberg har gjort att jag inte har koll på läget!!
Jag förlänger tiden till 7 augusti med att visa att juliufot blivit julifo!
Mitt är inte färdigt, men jag blir nöjd om några månader(tråkstickning kvar).
Alltså: senast 7 augusti vill jag ha bild på
 dels det färdiga juliufot och dels augusti ufot.
Lycka till!
Och sen vill jag meddela att det INTE blir någon fortsättning 2014!
Jag tycker att det räcker nu!
 Men om någon annan vill fortsätta så kommer jag nog att delta!
 


1 kommentar:

  1. Den här bloggen har inspirerat mig att ta itu med gammalt som skulle ha blivit liggande i många år till. Tycker att det är en jättebra idé. Men aktiviteterna på bloggen och även hos mig, har avtagit den sista tiden. Denna fina och härliga sommar har mycket annat lockat. Projektet kanske är moget för en ny form, kanske en Facebookgrupp, kanske en grupp som sköter bloggen, t ex 3-4 personer i samarbete, eller något annat. Vi kan väl lufta några idéer om ev fortsättning 2014.

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.