söndag 24 februari 2013

Lite info

Hej på er!
Efter 14 dagar i Las Palmas och sen en vecka med barnbarn på besök här hemma så har jag varit dålig på att uppdatera.
Hoppas att ni förlåter mig!
Det ser ut som om Hanne och Stickfia har fått kontakt med varandra. BRA!
Jag vill inte offentliggöra några mailadresser, är rädd att de hamnar i fel händer.
Bild på februarisFO vill jag ha senast 3 mars och bild på marsUFOt senast 7mars. Februarivinsten kommer från DeisyDesign. Tack Linda!
 
Min Fellowshipsjal har varit besvärlig.....är ännu inte klar med den och har froggat flera varv på den sista ledtråden...Än har jag ju några dagar på mig att få rätt på det hela. Inte vill jag ta med den in i mars. Särskilt inte som mitt kvartalsUFO (paneldebat)  blev alldeles för stor och ligger nu inslängd i garnskåpet och väntar på att jag ska få lust att riva upp hela middevitten.
 
Vi är snart inne i kvartalets sista månad och det gäller att spurta med kvartalsufot. Senast 3 april vill jag ha bild på det färdiga resultatet och senast 7april bild på 2:a kvartalets UFO.
Eftersom jag har många vinster blir det en dragning bara för "kvartalsdeltagarna" och som vanligt en för "månadsdeltagarna".
 
När vi sen kommer in i det andra halvåret hoppas jag att jag har full koll så att det kan bli någon/några extravinster.
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.